1
TÍTULO: Brand addiction: Wow! or woe?
AUTORES: Junaid, Muhammad; Akram, Umair; Hussain, Khalid;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITY AND SERVICE SCIENCES, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Consumer wisdom: a mindful connection between healthy food advertising and obesity prevention
AUTORES: Hussain, Khalid; Junaid, Muhammad ; Javed, Muzhar; Ali, Moazzam; Iqbal, Asif;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 56, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Brand love and brand addiction and their effects on consumers' negative behaviors
AUTORES: Junaid, Muhammad ; Fetscherin, Marc; Hussain, Khalid; Hou, Fujun;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 56, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: "Being true to oneself": the interplay of responsible leadership and authenticity on multi-level outcomes
AUTORES: Javed, M; Akhtar, MW; Hussain, K; Junaid, M ; Syed, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: LEADERSHIP & ORGANIZATION DEVELOPMENT JOURNAL, VOLUME: 42, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 17
5
TÍTULO: A novel homozygous SLC19A2 mutation in a Portuguese patient with diabetes mellitus and thiamine-responsive megaloblastic anaemia  Full Text
AUTORES: Sophia Tahir; Lieve G J Leijssen; Maha Sherif; Carla Pereira; Anabela Morais; Khalid Hussain;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PEDIATRIC ENDOCRINOLOGY, VOLUME: 2015, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef