1
TÍTULO: Revisiting a theoretical model to understand adult learning and education policies
AUTORES: Licínio Lima; Paula Guimarães;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Research Handbook on Adult Education Policy
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: The debate on intergovernmental organisations and adult learning and education policies: intersections between the political and scientific fields
AUTORES: Licínio C Lima; Paula Guimarães; Borut Mikulec;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Forty Years of the International Journal of Lifelong Education, Volume II
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Inclusion, adult education and social justice  Full Text
AUTORES: Wildemeersch, Danny; Guimaraes, Paula; Fejes, Andreas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Adult Educators and Recognition of Prior Learning in Portugal: Guidance and Validation Tasks and Activities
AUTORES: Paula Guimarães;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Studies on Adult Learning and Education - Re-thinking Adult Education Research. Beyond the Pandemic
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The OECD solutionism and mythologies in adult education policy: skills strategies in Portugal and Slovenia
AUTORES: Mikulec, Borut; Guimaraes, Paula;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: STUDIES IN CONTINUING EDUCATION, VOLUME: 45, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The debate on intergovernmental organisations and adult learning and education policies: intersections between the political and scientific fields
AUTORES: Lima, Licinio C.; Guimaraes, Paula; Mikulec, Borut;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LIFELONG EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: INSUCESSO ESCOLAR NUMA PERSPECTIVA DE GÉNERO – A PERCEÇÃO DOS ALUNOS
AUTORES: Carmen Cavaco; Catarina Paulos; Natália Alves; Paula Guimarães; Paulo Feliciano;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Educação & Sociedade, VOLUME: 43
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The paradox of utilitarian recognition of prior learning: the cases of Portugal and Slovenia  Full Text
AUTORES: Guimaraes, P; Mikulec, B;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EUROPEAN JOURNAL FOR RESEARCH ON THE EDUCATION AND LEARNING OF ADULTS, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: TEACHING AND LEARNING DURING THE PANDEMIC: AN EXPLORATORY STUDY BASED ON INTERVIEWS WITH HIGHER EDUCATION TEACHERS AND STUDENTS
AUTORES: Paula Guimarães; Cesar Moreno;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTED Proceedings - INTED2021 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 52.