Sebastian Molinillo
AuthID: R-00H-KSW
1
TÃTULO: Cause-Related Marketing Influence on Consumer Loyalty in a Medium-Sized City Full Text
AUTORES: Sebastian Molinillo; Pere Mercade Mele; Teresa De Noronha;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 9
AUTORES: Sebastian Molinillo; Pere Mercade Mele; Teresa De Noronha;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 12, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Travellers' mindsets and theory of planned behaviour Full Text
AUTORES: Arnold Japutra; Sandra Maria C Correia Loureiro; Sebastian Molinillo; Yuksel Ekinci;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 30
AUTORES: Arnold Japutra; Sandra Maria C Correia Loureiro; Sebastian Molinillo; Yuksel Ekinci;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Who relies on mobile payment systems when they are on vacation? A segmentation analysis
AUTORES: Maria Vallespin; Sebastian Molinillo; Celia M Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TOURISM, VOLUME: 66, NÚMERO: 1
AUTORES: Maria Vallespin; Sebastian Molinillo; Celia M Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TOURISM, VOLUME: 66, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS