1
TÍTULO: Do My Reactions Outweigh My Actions? The Relation between Reactive and Proactive Aggression with Peer Acceptance in Preschoolers
AUTORES: da Silva, Brenda M. S.; Veiga, Guida; Rieffe, Carolien; Endedijk, Hinke M.; Guroglu, Berna;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 10, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Moral emotions in early childhood: Validation of the Moral Emotions Questionnaire (MEQ)
AUTORES: da Silva, BMS; Ketelaar, L; Veiga, G; Tsou, YT; Rieffe, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Empathy in preschool Portuguese children: Validation of the Empathy Questionnaire (EmQue)  Full Text
AUTORES: da Silva, BMS; Rieffe, C; Veiga, G;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SOCIAL DEVELOPMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Being Deaf in Mainstream Schools: The Effect of a Hearing Loss in Children's Playground Behaviors
AUTORES: Da Silva, Brenda M. S.; Rieffe, Carolien; Frijns, Johan H. M.; Sousa, Heredio; Monteiro, Luisa; Veiga, Guida;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CHILDREN-BASEL, VOLUME: 9, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Rough-and-tumble play and the regulation of aggression in preschoolers  Full Text
AUTORES: Guida Veiga; Rachel O'Connor; Carlos Neto; Carolien Rieffe;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: Validation of the Portuguese emotion awareness questionnaire for children and adolescents  Full Text
AUTORES: Guida Veiga; Paul Oosterveld; Jorge Fernandes; Carolien Rieffe;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Friendship and Emotion Control in Pre-Adolescents With or Without Hearing Loss
AUTORES: Carolien Rieffe; Evelien Broekhof; Adva Eichengreen; Maartje Kouwenberg; Guida Veiga; Brenda M S da Silva; Anneke van der Laan; Johan H M Frijns;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF DEAF STUDIES AND DEAF EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS