1
TÍTULO: A meta-analysis on the psychological and behavioral consequences of nostalgia: The moderating roles of nostalgia activators, culture, and individual characteristics  Full Text
AUTORES: Santini, Fernando de Oliveira; Lim, Weng Marc; Ladeira, Wagner J. J.; Pinto, Diego Costa; Herter, Marcia M.; Rasul, Tareq;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Clockwise versus counterclockwise turning bias: Moderation effects of foot traffic and cognitive experience on visual attention  Full Text
AUTORES: Ladeira, Wagner Junior; Santini, Fernando de Oliveira; Pinto, Diego Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 67
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Made by Mistake? The Co-creation Paradox: An Abstract
AUTORES: Vinícius Nardi; Wagner Ladeira; Diego Costa Pinto; Márcia Maurer Herter;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Impact of brand familiarity on attitude formation: insights and generalizations from a meta-analysis
AUTORES: Junior Ladeira, Wagner; Santiago, Joanna Krywalski; de Oliveira Santini, Fernando; Costa Pinto, Diego;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Customer engagement in social media: a framework and meta-analysis  Full Text
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Diego Costa Pinto; Marcia Maurer Herter; Claudio Hoffmann Sampaio; Barry J Babin;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: The link between social interactions and trust recovery in customer-business relationships  Full Text
AUTORES: Andreia Alcantara D da Rosa Pulga; Kenny Basso; Keitiline Ramos Viacava; Natalia Araujo Pacheco; Wagner Junior Ladeira; Vitor Francisco Dalla Corte;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 18, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: The brand experience extended model: a meta-analysis
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Claudio Hoffmann Sampaio; Diego Costa Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS