1
TÍTULO: An analysis of the perception of brand equity among members and non-members of football teams and its influence on behavioural intentions
AUTORES: Yves Miranda; Carlos Augusto Mulatinho de Queiroz Pedroso; Marcos Antonio Barros Filho; Rui Biscaia; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Motricidade, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Behavioral intentions and consumption behavior: An analysis in Pernambuco football clubs
AUTORES: Silva, VHR; Barros, MA; de Miranda, YDB; Sarmento, JP; Pedrose, CAMD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCACION FISICA Y CIENCIA, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Determinants of satisfaction and positive behavior of clients at fitness center  Full Text
AUTORES: Yves de Holanda Batista de Miranda; Marcos Antonio Barros Filho; Victor Henrique Rodrigues Silva; Carlos Augusto Mulatinho de Queiroz Pedroso; José Pedro Sarmento;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Motricidade, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus