C. A. M. de Queiroz Pedroso
AuthID: R-00H-XKG
1
TÃTULO: BRAND EQUITY OF PROFESSIONAL SPORTS TEAMS FROM CONSUMERS' PERSPECTIVE: AN INTEGRATIVE REVIEW Full Text
AUTORES: Miranda, Y; Barros, MA; Pedroso, CAMD; Silva, VHR; Sarmento, JP; Biscaia, R; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 27
AUTORES: Miranda, Y; Barros, MA; Pedroso, CAMD; Silva, VHR; Sarmento, JP; Biscaia, R; Amélia Brandão ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 27
2
TÃTULO: Behavioral intentions and consumption behavior: An analysis in Pernambuco football clubs
AUTORES: Silva, VHR; Barros, MA; de Miranda, YDB; Sarmento, JP; Pedrose, CAMD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCACION FISICA Y CIENCIA, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
AUTORES: Silva, VHR; Barros, MA; de Miranda, YDB; Sarmento, JP; Pedrose, CAMD;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCACION FISICA Y CIENCIA, VOLUME: 23, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: The influence of service quality on satisfaction and behavioral intentions of football spectators: A study in pernambuco football [A influencia da qualidade de servicos na satisfacao e nas intencoes comportamentais de espectadores do futebol: Um estudo no futebol pernambucano]
AUTORES: Filho, MAB; Pedroso, CAMDQ; Miranda, YDHBD; Sarmento, JP; Silva, VHR; Dias, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Physical Education (Maringa), VOLUME: 32, NÚMERO: 1
AUTORES: Filho, MAB; Pedroso, CAMDQ; Miranda, YDHBD; Sarmento, JP; Silva, VHR; Dias, C;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Physical Education (Maringa), VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus