Manuel José Serra da Fonseca
AuthID: R-001-SDS
1
TÃTULO: Preliminary Analysis of the Relationship Between Brand and Customer Loyalty
AUTORES: Joana Ferreira Borges; Paula Oliveira; Manuel José Fonseca; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Cross-Cultural Perspectives on Luxury Marketing
AUTORES: Joana Ferreira Borges; Paula Oliveira; Manuel José Fonseca; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Cross-Cultural Perspectives on Luxury Marketing
2
TÃTULO: The Fashion Consumer's Attitude When Confronted With Communication Actions of Social Causes and Their Influence on the Purchase Decision
AUTORES: Sara Rodrigues Pimenta; André Whiteman Catarino; Manuel José Serra da Fonseca; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Neurosensory and Neuromarketing Impacts on Consumer Behavior
AUTORES: Sara Rodrigues Pimenta; André Whiteman Catarino; Manuel José Serra da Fonseca; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Neurosensory and Neuromarketing Impacts on Consumer Behavior
3
TÃTULO: Implementation and development of IPVC's equality plan in association with its management system
AUTORES: Ferreira Oliveira, AT; Rodrigues, AS ; Rodrigues, P; Amorim, M; Gonçalves, T; Fonseca, M; Barros, M; Calvinho, S; Simões, S; Barros, M; Silva, P; Patrocínio, F; Carones, C; Rodrigues, S ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 5th International Conference on Quality Engineering and Management: A Better World with Quality! Quality in the Digital Transformation, ICQEM 2022 in International Conference on Quality Engineering and Management
AUTORES: Ferreira Oliveira, AT; Rodrigues, AS ; Rodrigues, P; Amorim, M; Gonçalves, T; Fonseca, M; Barros, M; Calvinho, S; Simões, S; Barros, M; Silva, P; Patrocínio, F; Carones, C; Rodrigues, S ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 5th International Conference on Quality Engineering and Management: A Better World with Quality! Quality in the Digital Transformation, ICQEM 2022 in International Conference on Quality Engineering and Management
INDEXADO EM: Scopus Handle
4
TÃTULO: Circular economy, sharing, and sustainability: challenges for the social economy in a territory that wants to become a smart region
AUTORES: Augusta Pereira; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Augusta Pereira; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Health communication on social media: perceptions and influences
AUTORES: Paulo R Cardoso; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Paulo R Cardoso; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle
6
TÃTULO: The omnichannel strategy in portuguese companies: an overview
AUTORES: Alves, Silvia; Serra da Fonseca, Manuel Jose; Garcia, Jorge Esparteiro ; de Oliveira, Lia Coelho ; Teixeira, Andreia ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in PROCEEDINGS OF 2021 16TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI'2021)
AUTORES: Alves, Silvia; Serra da Fonseca, Manuel Jose; Garcia, Jorge Esparteiro ; de Oliveira, Lia Coelho ; Teixeira, Andreia ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in PROCEEDINGS OF 2021 16TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI'2021)
7
TÃTULO: Creative strategy and storytelling in advertising: conceptual systematization and empirical analysis of Brazilian restaurant brands
AUTORES: Paulo R Cardoso; Manuel Fonseca; Bruna T Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: Paulo R Cardoso; Manuel Fonseca; Bruna T Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle
8
TÃTULO: Cultura e turismo: o caso do município de Miranda do Douro. Culture and tourism: the case of Miranda do Douro municipality
AUTORES: Sylvie J Antão; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: Sylvie J Antão; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Outdoor solutions for the seasonal concentration of tourism demand in northern portugal: an integrated approach based on the gini index
AUTORES: Paula O Fernandes; Alcina M Nunes; Cláudia M Veloso; Eleonora Santos; Fernanda A Ferreira; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Paula O Fernandes; Alcina M Nunes; Cláudia M Veloso; Eleonora Santos; Fernanda A Ferreira; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Planeamento da vertente estratégica do marketing aplicado ao contexto de uma barbearia
AUTORES: João F L Sernadela; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: João F L Sernadela; Paula O Fernandes; Manuel Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID