1
TÍTULO: How can brands become central in the consumers’ life?
AUTORES: Japutra, A; Loureiro, SMC; Wang, S; Primanti, H;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Spanish Journal of Marketing - ESIC
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Stand by me: analyzing the tourist-intelligent voice assistant relationship quality
AUTORES: Loureiro, SMC; Japutra, A; Molinillo, S; Bilro, RG;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: How escapism leads to behavioral intention in a virtual reality store with background music?  Full Text
AUTORES: Loureiro, SMC; Guerreiro, J; Japutra, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 134
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: p THE ROLE OF PERSONAL VALUES AND PERSONALITY TRAITS ON INTENTION TO RECOMMEND A DESTINATION
AUTORES: Japutra, A; Loureiro, SMC; Wang, SS;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 26, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Travellers' mindsets and theory of planned behaviour  Full Text
AUTORES: Arnold Japutra; Sandra Maria C Correia Loureiro; Sebastian Molinillo; Yuksel Ekinci;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM MANAGEMENT PERSPECTIVES, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus WOS