José Luís da Silva Araújo
AuthID: R-001-SY0
1
TÃTULO: Can ChatGPT Enhance Chemistry Laboratory Teaching? Using Prompt Engineering to Enable AI in Generating Laboratory Activities Full Text
AUTORES: Araújo, J. L.; Saude, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
AUTORES: Araújo, J. L.; Saude, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Investigating the influence of temperature on salt solubility in water: a STEM approach with pre-university chemistry students
AUTORES: Araújo, J. L.; Morais, Carla ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CHEMISTRY TEACHER INTERNATIONAL
AUTORES: Araújo, J. L.; Morais, Carla ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CHEMISTRY TEACHER INTERNATIONAL
3
TÃTULO: WHAT DO PHYSICS TEACHERS THINK ABOUT CHATGPT? AN EXPLORATORY ESSAY
AUTORES: Araújo, J. L.; Isabel Saúde;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Araújo, J. L.; Isabel Saúde;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
4
TÃTULO: Can ChatGPT Enhance Chemistry Laboratory Teaching? Using Prompt Engineering to Enable AI in Generating Laboratory Activities Full Text
AUTORES: Araújo, J. L.; Isabel Saúde;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Chemical Education, VOLUME: 101, NÚMERO: 5
AUTORES: Araújo, J. L.; Isabel Saúde;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Chemical Education, VOLUME: 101, NÚMERO: 5
NO MEU: ORCID | CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO: Desenvolvimento de dinâmicas e estratégias de potenciação pedagógica em projetos de Ciência participativa: um estudo em Química no Ensino básico
AUTORES: Araújo, J. L.;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Araújo, J. L.;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM: Handle