Francisco Guzman
AuthID: R-00J-5GF
1
TÃTULO: Purpose is the new branding: understanding conscientious purpose-driven marketing and its impact on brand outcomes
AUTORES: Fernandes, T. ; Guzman, Francisco; Mota, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 33, NÚMERO: 6
AUTORES: Fernandes, T. ; Guzman, Francisco; Mota, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 33, NÚMERO: 6
2
TÃTULO: Social media brand engagement in the context of collaborative consumption: the case of AIRBNB
AUTORES: Bruno Schivinski; Daniela Langaro; Fernandes, T. ; Francisco Guzman;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 6
AUTORES: Bruno Schivinski; Daniela Langaro; Fernandes, T. ; Francisco Guzman;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 27, NÚMERO: 6