Megan A. Sumeracki
AuthID: R-00J-7HE
1
TÃTULO: "UNIFIED": Bridging the Researcher-Practitioner Divide in Mind, Brain, and Education Full Text
AUTORES: Michael H Hobbiss; Jessica Massonnie; Tracey Tokuhama Espinosa; Alastair Gittner; Monica Arson de Sousa Lemos; Alice Tovazzi; Charlotte Hindley; Sharon Baker; Megan A Sumeracki; Thomas Wassenaar; Ignatius Gous;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MIND BRAIN AND EDUCATION, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
AUTORES: Michael H Hobbiss; Jessica Massonnie; Tracey Tokuhama Espinosa; Alastair Gittner; Monica Arson de Sousa Lemos; Alice Tovazzi; Charlotte Hindley; Sharon Baker; Megan A Sumeracki; Thomas Wassenaar; Ignatius Gous;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MIND BRAIN AND EDUCATION, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS