Sergio Francisco S. F. Sargo Ferreira Lopes
AuthID: R-00J-9YM
1
TÃTULO: Gamification on Cybersecurity Literacy: Social Sustainability and Educative Projects
AUTORES: Jorge Simões ; Justino Lourenço; Sérgio Sargo; José Carlos Morais;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences, VOLUME: Part F1849
AUTORES: Jorge Simões ; Justino Lourenço; Sérgio Sargo; José Carlos Morais;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Springer Proceedings in Earth and Environmental Sciences, VOLUME: Part F1849
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÃTULO: The Gamification in Online Environments in the Context of the Flipped Classroom
AUTORES: Sergio Francisco Sargo Ferreira Lopes; Jorge Manuel de Azevedo Pereira Simões ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Online Distance Learning Course Design and Multimedia in E-Learning - Advances in Mobile and Distance Learning
AUTORES: Sergio Francisco Sargo Ferreira Lopes; Jorge Manuel de Azevedo Pereira Simões ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Online Distance Learning Course Design and Multimedia in E-Learning - Advances in Mobile and Distance Learning
INDEXADO EM: CrossRef
3
TÃTULO: The teaching methodology and b-learning approach to room Class Inverted (flipped classroom): experimental results Full Text
AUTORES: Sergio Francisco S F Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre D da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Sergio Francisco S F Sargo Ferreira Lopes; Gouveia, L. ; Pedro Alexandre D da Cunha Reis;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA EDUCAONLINE, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Analysis of efficiency and effectiveness in the implementation of the flipped classroom in the context of higher education: Experimental results. Experimental Results
AUTORES: Lopes, SFSF; Gouveia, L. ; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning
AUTORES: Lopes, SFSF; Gouveia, L. ; Reis, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Handbook of Research on Determining the Reliability of Online Assessment and Distance Learning
INDEXADO EM: Scopus CrossRef