Joana Perry Saes
AuthID: R-00J-WQN
1
TÃTULO: From Marks to Lines of War: A Collaborative Process to Raise Student Awareness
AUTORES: Joana Perry Saes; Mariana Simões de Castro; Maria Luísa Costa; Lorena Cuenca;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 51
AUTORES: Joana Perry Saes; Mariana Simões de Castro; Maria Luísa Costa; Lorena Cuenca;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 51
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
![](/img/scopus_icon.png)
![](/img/crossref.png)
2
TÃTULO: Design in a Context of Social Equity: Therapy Rooms in Schools
AUTORES: Joana Saes; Augusto Deodato Guerreiro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: AHFE International
AUTORES: Joana Saes; Augusto Deodato Guerreiro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: AHFE International
INDEXADO EM:
CrossRef
Unpaywall
![](/img/crossref.png)
![](/img/unpaywall-green-xs.png)
3
TÃTULO: Design, Meaning, and Intention: Communication in Times of a Pandemic
AUTORES: Maria Luísa Costa ; Joana Saes; Sílvia Rala;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 261
AUTORES: Maria Luísa Costa ; Joana Saes; Sílvia Rala;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 261
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
![](/img/scopus_icon.png)
![](/img/crossref.png)
NO MEU:
ORCID |
CIÊNCIAVITAE
![](/img/orcid_icon.png)
![](/img/ciencia_id_logo.png)