Cláudio Hoffmann Sampaio
AuthID: R-001-X8M
1
TÃTULO: Customer engagement in social media: a framework and meta-analysis Full Text
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Diego Costa Pinto; Marcia Maurer Herter; Claudio Hoffmann Sampaio; Barry J Babin;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Diego Costa Pinto; Marcia Maurer Herter; Claudio Hoffmann Sampaio; Barry J Babin;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 48, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: The brand experience extended model: a meta-analysis
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Claudio Hoffmann Sampaio; Diego Costa Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
AUTORES: Fernando de Oliveira Santini; Wagner Junior Ladeira; Claudio Hoffmann Sampaio; Diego Costa Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: The antecedents of export performance of Brazilian small and medium-sized enterprises (SMEs): The non-linear effects of customer orientation
AUTORES: Jorge F B Lengler; Carlos M P Sousa; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Francisco J Martinez Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL SMALL BUSINESS JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 5
AUTORES: Jorge F B Lengler; Carlos M P Sousa; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Francisco J Martinez Lopez;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL SMALL BUSINESS JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 5
4
TÃTULO: LEARNING ORIENTATION AND RADICAL INNOVATION AS ANTECEDENTS OF BUSINESS PERFORMANCE
AUTORES: Jorge Francisco B Bertinetti Lengler; Daniel J Jimenez Jimenez; Marcelo G Gattermann Perin; Juan Gabriel Cegarra Navarro; Claudio Hoffmann Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Cultural Perspectives in Marketing Conference in CULTURAL PERSPECTIVES IN A GLOBAL MARKETPLACE
AUTORES: Jorge Francisco B Bertinetti Lengler; Daniel J Jimenez Jimenez; Marcelo G Gattermann Perin; Juan Gabriel Cegarra Navarro; Claudio Hoffmann Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Cultural Perspectives in Marketing Conference in CULTURAL PERSPECTIVES IN A GLOBAL MARKETPLACE
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Entrepreneurial capacities as antecedents of business performance in Brazilian firms Full Text
AUTORES: Daniel Jimenez Jimenez; Juan G Gabriel Cegarra Navarro; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Jorge Bertinetti Lengler;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: CANADIAN JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DE L ADMINISTRATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
AUTORES: Daniel Jimenez Jimenez; Juan G Gabriel Cegarra Navarro; Marcelo Gattermann Perin; Claudio Hoffmann Sampaio; Jorge Bertinetti Lengler;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: CANADIAN JOURNAL OF ADMINISTRATIVE SCIENCES-REVUE CANADIENNE DES SCIENCES DE L ADMINISTRATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Modeling antecedents of student loyalty in higher education Full Text
AUTORES: Perin, MG; Sampaio, CH; Simoes, C ; de Polvora, RP;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Marketing for Higher Education, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
AUTORES: Perin, MG; Sampaio, CH; Simoes, C ; de Polvora, RP;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Marketing for Higher Education, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
7
TÃTULO: Marketing metrics: Insights from Brazilian managers Full Text
AUTORES: Claudio Hoffmann Sampaio; Claudia Simoes ; Marcelo Gattermann Perin; Alessandro Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
AUTORES: Claudio Hoffmann Sampaio; Claudia Simoes ; Marcelo Gattermann Perin; Alessandro Almeida;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 1