Debora Valcan
AuthID: R-00K-7TG
1
TÃTULO: The keys of keyboard-based writing: Student and classroom-level predictors of keyboard-based writing in early primary Full Text
AUTORES: Malpique, Anabela Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan; Asil, Mustafa; Teo, Timothy;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 75
AUTORES: Malpique, Anabela Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan; Asil, Mustafa; Teo, Timothy;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 75
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Effect sizes of writing modality on K-6 students' writing and reading performance: a meta-analysis
AUTORES: Malpique, Anabela Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan; Merga, Margaret;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER
AUTORES: Malpique, Anabela Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan; Merga, Margaret;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Teaching writing in primary education (grades 1-6) in Australia: a national survey Full Text
AUTORES: Malpique, Anabela de Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: READING AND WRITING
AUTORES: Malpique, Anabela de Abreu; Valcan, Debora; Pino Pasternak, Deborah; Ledger, Susan;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: READING AND WRITING
INDEXADO EM: Scopus WOS