Marcia M. Herter
AuthID: R-00K-AHF
1
TÃTULO: Does crowdsourcing necessarily lead to brand engagement? The role of crowdsourcing cues and relationship norms on customer-brand relationships
AUTORES: Herter, Marcia Maurer; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Mattila, Anna S.; Pontin, Paola Zandonai;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
AUTORES: Herter, Marcia Maurer; Shuqair, Saleh; Pinto, Diego Costa; Mattila, Anna S.; Pontin, Paola Zandonai;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
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2
TÃTULO: A meta-analysis on the psychological and behavioral consequences of nostalgia: The moderating roles of nostalgia activators, culture, and individual characteristics Full Text
AUTORES: Santini, Fernando de Oliveira; Lim, Weng Marc; Ladeira, Wagner J. J.; Pinto, Diego Costa; Herter, Marcia M.; Rasul, Tareq;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
AUTORES: Santini, Fernando de Oliveira; Lim, Weng Marc; Ladeira, Wagner J. J.; Pinto, Diego Costa; Herter, Marcia M.; Rasul, Tareq;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
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3
TÃTULO: Thinking Skills Don't Protect Service Workers from Replacement by Artificial Intelligence
AUTORES: Vorobeva, Darina; El Fassi, Yasmina; Costa Pinto, Diego; Hildebrand, Diego; Herter, Marcia M.; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF SERVICE RESEARCH
AUTORES: Vorobeva, Darina; El Fassi, Yasmina; Costa Pinto, Diego; Hildebrand, Diego; Herter, Marcia M.; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF SERVICE RESEARCH
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