Quenizia Vieira Lopes
AuthID: R-00K-E0R
1
TÃTULO: PRAXIS AS A FOUNDING CATEGORY IN THE CONSTITUTION OF TEACHER EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF HISTORICAL-CRITICAL PEDAGOGY
AUTORES: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; de Jesus Santos, Adriana Regina; Sota Favinha, Marilia Evangelina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
AUTORES: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; de Jesus Santos, Adriana Regina; Sota Favinha, Marilia Evangelina;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: PRAXIS AS A FOUNDING CATEGORY IN THE CONSTITUTION OF TEACHER EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF HISTORICAL-CRITICAL PEDAGOGY
AUTORES: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; Santos, Adriana Regina de Jesus; Favinha, Marilia Evangelina Sota;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
AUTORES: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; Santos, Adriana Regina de Jesus; Favinha, Marilia Evangelina Sota;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS