Anna Carolina Boechat Chaves Fernandes
AuthID: R-00K-H8F
1
TÃTULO: Exploring the intersection between data-driven marketing and economics: A bibliometric review as a methodological solution. A Bibliometric Review as a Methodological Solution
AUTORES: João Rodrigues dos Santos; Andreia de bem Machado; António Sacavém; Ana Carolina Boechat; Maria José Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: João Rodrigues dos Santos; Andreia de bem Machado; António Sacavém; Ana Carolina Boechat; Maria José Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
2
TÃTULO: Systematic Literature Review. Bibliometrics on Ethics Practised by Influencers
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Global Perspectives on Social Media Influencers and Strategic Business Communication
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Global Perspectives on Social Media Influencers and Strategic Business Communication
3
TÃTULO: How Automated Machine Learning Can Boost Business
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2024
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2024
4
TÃTULO: How Automated Machine Learning Can Improve Business
AUTORES: Rosario, Alberico Travassos; Boechat, Anna Carolina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: APPLIED SCIENCES-BASEL, VOLUME: 14, NÚMERO: 19
AUTORES: Rosario, Alberico Travassos; Boechat, Anna Carolina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: APPLIED SCIENCES-BASEL, VOLUME: 14, NÚMERO: 19
5
TÃTULO: MIND MAP AS A CREATIVE TOOL IN THE ADVERTISING CONTEXT: A TEACHING METHODOLOGY
AUTORES: Anna Carolina Boechat; Nuno Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN23 Proceedings
AUTORES: Anna Carolina Boechat; Nuno Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN23 Proceedings
6
TÃTULO: Consumerism and Blockchain Technology. The Application of Technology to Improve Market Equalization
AUTORES: Michael Nobre Martins; Nuno Baptista; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Confronting Security and Privacy Challenges in Digital Marketing
AUTORES: Michael Nobre Martins; Nuno Baptista; Anna Carolina Boechat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Confronting Security and Privacy Challenges in Digital Marketing
7
TÃTULO: Why don’t we consume energy more efficiently? a Lisbon Parish council case study
AUTORES: Ana Margarida Barreto; Nuno Correia de Brito; Anna Carolina Boechat; Luís Oliveira Martins; Fernando Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Energy Efficiency, VOLUME: 1
AUTORES: Ana Margarida Barreto; Nuno Correia de Brito; Anna Carolina Boechat; Luís Oliveira Martins; Fernando Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Frontiers in Energy Efficiency, VOLUME: 1
8
TÃTULO: When Sustainability Goes Wrong. A Critical Perspective About Consumer Behaviour, Greenwashing, and its Impact on Sustainability
AUTORES: Anna Carolina Boechat; Nuno Baptista; Mariana dos Reis Torgal;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Effective Digital Marketing for Improving Society Behavior Toward DEI and SDGs
AUTORES: Anna Carolina Boechat; Nuno Baptista; Mariana dos Reis Torgal;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Effective Digital Marketing for Improving Society Behavior Toward DEI and SDGs
9
TÃTULO: The impact of corporate social responsibility on brand loyalty and brand attachment : an analysis of the Portuguese brand Delta cafés
AUTORES: Anna C Boechat; João Morais; Andreia Moura; Ana M Barreto;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Anna C Boechat; João Morais; Andreia Moura; Ana M Barreto;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: Handle