Nuno Tiago Claúdio Leitão Batista
AuthID: R-00K-H8J
1
TÃTULO: Institutional trust as a driver of product boycotts in Europe Full Text
AUTORES: Baptista, Nuno; Dos Santos, Maria; Mata, F. ; Jesus Silva, Natacha;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
AUTORES: Baptista, Nuno; Dos Santos, Maria; Mata, F. ; Jesus Silva, Natacha;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
2
TÃTULO: Sustainable Consumption and the Drivers of Product Boycott in Europe
AUTORES: Natacha Jesus-Silva; Nuno Baptista; Mata, F. ; Maria Dos-Santos;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Natacha Jesus-Silva; Nuno Baptista; Mata, F. ; Maria Dos-Santos;
PUBLICAÇÃO: 2023
3
TÃTULO: UMA ANÁLISE EXPLORATÓRIA DA RELAÇÃO ENTRE ANTI-CONSUMO E CONSUMERISMO / EXPLORING THE RELATIONSHIP BETWEEN ANTI-CONSUMPTION AND CONSUMERISM
AUTORES: Baptista, N;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Journal of Social Sciences Studies, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
AUTORES: Baptista, N;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Journal of Social Sciences Studies, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Smart and sustainable cities in the Mediterranean region: The contribution of short supply chains of food
AUTORES: Dos Santos, MJPL; Baptista, N; Machado Santos, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Ecocycles, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
AUTORES: Dos Santos, MJPL; Baptista, N; Machado Santos, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Ecocycles, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Social marketing in contexts of uncertainty: An analysis of social capital and health social support in online health communities facing treatment uncertainty
AUTORES: Nuno T C L Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: Nuno T C L Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle