1
TÍTULO: The impact of COVID-19 pandemic on South Asian Stock Markets
AUTORES: Natacha Silva; Maria José Palma Lampreia Dos Santos; Nuno Baptista ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: AHFE International
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A CRITICAL REALIST INSPIRED MULTILEVEL RESEARCH METHOD: COMBINING NETNOGRAPHY AND SOCIAL NETWORK ANALYSIS TO STUDY CONSUMER BEHAVIOR IN ONLINE COMMUNITIES
AUTORES: N. Baptista ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Management and Marketing Studies, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
3
TÍTULO: COOPETIÇÃO APLICADA A PEQUENAS E MÉDIAS EMPRESAS: UMA REVISÃO DA LITERATURA / COOPETITION APPLIED TO SMALL AND MEDIUM-SIZED BUSINESSES: A LITERATURE REVIEW
AUTORES: Nuno Baptista ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Management and Marketing Studies, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Scoping Challenges and Opportunities Presented by COVID-19 for the Development of Sustainable Short Food Supply Chains  Full Text
AUTORES: Baptista, Nuno ; Alves, Helena; Matos, Nelson;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: THE MANAGEMENT OF CROSS-CULTURAL VIRTUAL TEAMS
AUTORES: N. Baptista ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Human Resource Management Studies, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The case for social support in social marketing
AUTORES: Nuno Baptista ; Helena Alves; José Pinho;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RAUSP Management Journal, VOLUME: 56, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Examining social capital and online social support links: a study in online health communities facing treatment uncertainty  Full Text
AUTORES: Baptista, N ; Pinho, JC; Alves, H;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Marketing in the Public Sector-Benefits and Barriers: A Bibliometric Study from 1931 to 2020
AUTORES: de Matos, N; Correia, MB ; Saura, JR; Reyes Menendez, A; Baptista, N ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SOCIAL SCIENCES-BASEL, VOLUME: 9, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Public Sector Organizations and Cocreation With Citizens: A Literature Review on Benefits, Drivers, and Barriers  Full Text
AUTORES: Baptista, N ; Alves, H; Matos, N;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF NONPROFIT & PUBLIC SECTOR MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 11
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Social Marketing and Online Social Support Structure in Contexts of Treatment Uncertainty  Full Text
AUTORES: Baptista, N ; Pinho, JC; Alves, H;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF NONPROFIT & PUBLIC SECTOR MARKETING, VOLUME: 34, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 15.