Ana Amalia Gomes Barros Torres Faria
AuthID: R-00K-VGR
1
TÃTULO: Difficulties in the academic adaptation of higher education students in times of pandemic
AUTORES: Faria, Ana Amalia Gomes de Barros Torres; Pereira Neto, Lauro Lopes; Almeida, Leandro S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCACAO, VOLUME: 48
AUTORES: Faria, Ana Amalia Gomes de Barros Torres; Pereira Neto, Lauro Lopes; Almeida, Leandro S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EDUCACAO, VOLUME: 48
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: ADAPTATION AND VALIDATION EVIDENCE OF THE QUESTIONNAIRE OF SATISFACTION WITH THE REMOTE ACADEMIC EXPERIENCE (QSEA-R)
AUTORES: Pereira neto, Lauro Lopes; Faria, Ana Amalia Gomes Barros Torres; Almeida, Leandro Silva;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
AUTORES: Pereira neto, Lauro Lopes; Faria, Ana Amalia Gomes Barros Torres; Almeida, Leandro Silva;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: NON-TRADITIONAL STUDENTS AND THE CHALLENGES OF ADAPTING TO REMOTE HIGHER EDUCATION
AUTORES: Pereira Neto, Lauro Lopes; Faria, Ana Amalia Gomes Barros T.; Almeida, Leandro S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 9, NÚMERO: 27
AUTORES: Pereira Neto, Lauro Lopes; Faria, Ana Amalia Gomes Barros T.; Almeida, Leandro S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HUMANIDADES & INOVACAO, VOLUME: 9, NÚMERO: 27
INDEXADO EM:
WOS
