1
TÍTULO: Customer satisfaction in mountain hotels within UNESCO Global Geoparks: an empirical study based on sentiment analysis of online consumer reviews
AUTORES: Carvalho, Frederico; Ramos, Ricardo F.; Fortes, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM & MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: Determinants of the Adoption of Digital Platforms in Higher Education Institutions by Students
AUTORES: Pires, Dalia; Fortes, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Education (ICITED) in PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022, VOLUME: 320
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Corporate Social Responsibility and Marketing: A Bibliometric and Visualization Analysis of the Literature between the Years 1994 and 2020  Full Text
AUTORES: Quezado, TCC; Cavalcante, WQF; Fortes, N; Ramos, RF;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: The Influence of Corporate Social Responsibility and Business Ethics on Brand Fidelity: The Importance of Brand Love and Brand Attitude  Full Text
AUTORES: Quezado, Tarcia Camily Cavalcante; Fortes, Nuno; Cavalcante, William Quezado Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: INFLUENCE OF SENSORY STIMULI ON BRAND EXPERIENCE, BRAND EQUITY AND PURCHASE INTENTION
AUTORES: Moreira, AC ; Fortes, N; Santiago, R;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 97
6
TÍTULO: Determinants of Consumer Intention to Use Online Gambling Services: An Empirical Study of the Portuguese Market. An Empirical Study of the Portuguese Market
AUTORES: Nuno Fortes; Antonio Carrizo Moreira ; Joao Saraiva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF E-BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 2
7
TÍTULO: Privacy concerns and online purchasing behaviour: Towards an integrated model
AUTORES: Fortes, N; Rita, P;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 102 Handle
8
TÍTULO: The adoption of cloud computing services by Portuguese companies: The impact of marketing efforts [A adoção de serviços cloud computing pelas empresas portuguesas: O papel dos esforços de marketing]
AUTORES: Fortes, N; Pereira, JH; da Costa, JF;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, NÚMERO: 18
INDEXADO EM: Scopus