Amelia Jesus Gandum Marchao
AuthID: R-002-3PS
1
TÃTULO: HUMAN RIGHTS AND DISCRIMINATION: CONCEPTIONS OF STUDENTS' FUTURE EDUCATION PROFESSIONALS
AUTORES: Esteves Silva Ferreira, Isabel Maria; Serrano de Carvalho, Luisa Maria; Gandum Marchao, Amelia de Jesus;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 19, NÚMERO: 50
AUTORES: Esteves Silva Ferreira, Isabel Maria; Serrano de Carvalho, Luisa Maria; Gandum Marchao, Amelia de Jesus;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 19, NÚMERO: 50
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: THE PLACE AND THE STATUS OF THE CHILD THROUGH THE JOURNAL "CADERNOS DE EDUCACAO DE INFANCIA"
AUTORES: Helder Henriques; Amelia Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 16, NÚMERO: 38
AUTORES: Helder Henriques; Amelia Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 16, NÚMERO: 38
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Education for Gender Equality: Readings from the Reality of Five Kindergartens in the District of Portalegre, Portugal Full Text
AUTORES: Helder Henriques; Amelia de Jesus Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE EDUCACION, VOLUME: 14, NÚMERO: 20
AUTORES: Helder Henriques; Amelia de Jesus Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE EDUCACION, VOLUME: 14, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Education for Gender Equality: Readings from the Reality of Five Kindergartens in the District of Portalegre, Portugal
AUTORES: Helder Henriques; Amelia de Jesus Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE EDUCACION, VOLUME: 14, NÚMERO: 20
AUTORES: Helder Henriques; Amelia de Jesus Marchao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE EDUCACION, VOLUME: 14, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Democracy and the Portuguese Polytechnic Education. The Case of the Polytechnic Institute of Portalegre (80s of the XX century)
AUTORES: Helder Henriques; Amelia Marchao; Joaquim Mourato;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: ESPACIO TIEMPO Y EDUCACION, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
AUTORES: Helder Henriques; Amelia Marchao; Joaquim Mourato;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: ESPACIO TIEMPO Y EDUCACION, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS