1
TÍTULO: Insights into employee perspectives on corporate social responsibility policies and practices: Embeddedness, participation, and meaningfulness through work
AUTORES: Rodrigues, Susana; Proenca, Teresa ; Ferreira, Marisa R.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ENVIRONMENTAL MANAGEMENT, VOLUME: 31, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Framing the fourth sector - dystopia or future contours?
AUTORES: Ferreira, Marisa R.; Braga, Vitor; Sanchez Hernandez, Maria Isabel; Gomes, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The Perception of Corporate Social Responsibility and Employee Flourishing: Cultural Diversity as an Underlying Mechanism
AUTORES: Telma Mendes; Pamela Silva; Marisa Ferreira; Teresa Proença; Ana Borges;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Conference on Innovation and Entrepreneurship, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Inland Paladins or Wanderlusts? Fighting Rural Depopulation and Promoting Sustainable Development in an Inland City of Portugal
AUTORES: Marisa R Ferreira; Beatriz Casais;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) - Springer Business Cases
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Reducing Salt Consumption through a Nudge Technique: The Case of PÃO.COME
AUTORES: Beatriz Casais; Marisa R Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) - Springer Business Cases
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: SOCIO-DEMOGRAPHIC INSIGHTS: A FIVE COUNTRY STUDY ON STUDENTS' DRINKING BEHAVIOUR  Full Text
AUTORES: Pentz, Chris; du Preez, Ronel; Kidd, Martin; Lategan, Benjamin; Simic, Mirna Leko; Ferreira, Marisa R.; Borges, Ana ; Murphy, Maurice; Cutura, Marija;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: DRUSTVENA ISTRAZIVANJA, VOLUME: 32, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: How Farmers Present a Sustainable Product to Socially Responsible Consumers—An Approach to Local Organic Agriculture
AUTORES: Marisa Ferreira; Beatriz Casais; João Proença;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Dealing with Socially Responsible Consumers: Studies in Marketing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The role of patronage – an approach to nonprofit organizations; [El papel del mecenazgo – una aproximación a las organizaciones sin ánimo de lucro]
AUTORES: Marisa Ferreira; amelia carvalho; Carla Moreira; Carina Silva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista del Ministerio de Trabajo y Economia Social, VOLUME: 157
INDEXADO EM: Scopus
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.