Luísa Cláudia Lopes Agante
AuthID: R-002-64S
1
TÃTULO: True colors: Consumers' packaging choices depend on the color of retail environment
AUTORES: Martinez, LM; Rando, B; Agante, L; Abreu, AM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 59
AUTORES: Martinez, LM; Rando, B; Agante, L; Abreu, AM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 59
2
TÃTULO: Applying regulatory fit theory and cultural values orientation to predict effectiveness of public service advertising appeals
AUTORES: Chan, K; Shi, JY; Agante, L; Opree, SJ; Rajasakran, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Chan, K; Shi, JY; Agante, L; Opree, SJ; Rajasakran, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 19, NÚMERO: 1