1
TÍTULO: Edutainment in childhood obesity prevention: a complex topic
AUTORES: Sintra, D; Agante, L ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: YOUNG CONSUMERS, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: How much is "too much" for a brand to use an advergame with children?
AUTORES: Luisa Agante ; Ana Pascoal;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Comparing consumer decision skills in institutionalized vs family children
AUTORES: Patricia Almeida; Luisa Agante ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER MARKETING, VOLUME: 33, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
4
TÍTULO: The impact of event sponsorship on Portuguese children's brand image and purchase intentions The moderator effects of product involvement and brand familiarity  Full Text
AUTORES: Isabel Simoes; Luisa Agante ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 15
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Can advergames boost children's healthier eating habits? A comparison between healthy and non-healthy food. Advergames: Boosting children's eating habits  Full Text
AUTORES: Monica Dias; Luisa Agante ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 90
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Encouraging children to eat more healthily: The influence of packaging. Children and healthy food: The influence of packaging  Full Text
AUTORES: Carla Pires; Luisa Agante ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 37
NO MEU: ORCID