Joerg Henseler
AuthID: R-002-F2F
1
TÃTULO: A food well-being index for sustainable eating behavior: Construction, validation, and implementation
AUTORES: Tian, Yating; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: FOOD QUALITY AND PREFERENCE, VOLUME: 122
AUTORES: Tian, Yating; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: FOOD QUALITY AND PREFERENCE, VOLUME: 122
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Marketing education for sustainable development
AUTORES: Hubscher, Chiara; Hensel Boerner, Susanne; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
AUTORES: Hubscher, Chiara; Hensel Boerner, Susanne; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Specifying composites in structural equation modeling: A refinement of the Henseler-Ogasawara specification Full Text
AUTORES: Yu, Xi; Schuberth, Florian; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: STATISTICAL ANALYSIS AND DATA MINING
AUTORES: Yu, Xi; Schuberth, Florian; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: STATISTICAL ANALYSIS AND DATA MINING
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Premature conclusions about the signal-to-noise ratio in structural equation modeling research: A commentary on Yuan and Fang (2023) Full Text
AUTORES: Schuberth, Florian; Schamberger, Tamara; Ronkko, Mikko; Liu, Yide; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BRITISH JOURNAL OF MATHEMATICAL & STATISTICAL PSYCHOLOGY
AUTORES: Schuberth, Florian; Schamberger, Tamara; Ronkko, Mikko; Liu, Yide; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BRITISH JOURNAL OF MATHEMATICAL & STATISTICAL PSYCHOLOGY
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: To disclose or not disclose, is no longer the question - effect of AI-disclosed brand voice on brand authenticity and attitude
AUTORES: Kirkby, Alexandra; Baumgarth, Carsten; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
AUTORES: Kirkby, Alexandra; Baumgarth, Carsten; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Partial Least Squares is an Estimator for Structural Equation Models: A Comment on Evermann and Ronkko (2021)
AUTORES: Schuberth, Florian; Zaza, Sam; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMMUNICATIONS OF THE ASSOCIATION FOR INFORMATION SYSTEMS, VOLUME: 52
AUTORES: Schuberth, Florian; Zaza, Sam; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMMUNICATIONS OF THE ASSOCIATION FOR INFORMATION SYSTEMS, VOLUME: 52
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Top Managers' Personal Branding in a Corporate World: Strategizing and Overcoming Dualities Along the Career Path
AUTORES: Scheidt, Stefan; Loohuis, Raymond; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CORPORATE REPUTATION REVIEW
AUTORES: Scheidt, Stefan; Loohuis, Raymond; Henseler, Joerg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CORPORATE REPUTATION REVIEW
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: More powerful parameter tests? No, rather biased parameter estimates. Some reflections on path analysis with weighted composites
AUTORES: Schuberth, Florian; Schamberger, Tamara; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BEHAVIOR RESEARCH METHODS
AUTORES: Schuberth, Florian; Schamberger, Tamara; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BEHAVIOR RESEARCH METHODS
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÃTULO: GraphEx: visualizing and managing customer experience in its multidimensionality
AUTORES: Sahhar, Yasin; Loohuis, Raymond; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF SERVICE THEORY AND PRACTICE, VOLUME: 33, NÚMERO: 7
AUTORES: Sahhar, Yasin; Loohuis, Raymond; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF SERVICE THEORY AND PRACTICE, VOLUME: 33, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÃTULO: The dynamics of electric vehicle acceptance in corporate fleets: Evidence from Germany Full Text
AUTORES: Roemer, Ellen; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: TECHNOLOGY IN SOCIETY, VOLUME: 68
AUTORES: Roemer, Ellen; Henseler, Jorg;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: TECHNOLOGY IN SOCIETY, VOLUME: 68
INDEXADO EM: Scopus WOS