Raquel Vanessa Reis Silva Ferreira Soares
AuthID: R-002-FH9
1
TÃTULO: Motivations for Peer-to-Peer Accommodation: Exploring Sustainable Choices in Collaborative Consumption Full Text
AUTORES: Delgado, Ana Catarina; Soares, Raquel Reis; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 13
AUTORES: Delgado, Ana Catarina; Soares, Raquel Reis; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 13
2
TÃTULO: Sustainability in Project Management and Project Success with Virtual Teams: A Quantitative Analysis Considering Stakeholder Engagement and Knowledge Management Full Text
AUTORES: Bernat, Gisele Blak; Qualharini, Eduardo Linhares; Castro, Marcela Souto; Barcaui, Andre Baptista; Soares, Raquel Reis;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 12
AUTORES: Bernat, Gisele Blak; Qualharini, Eduardo Linhares; Castro, Marcela Souto; Barcaui, Andre Baptista; Soares, Raquel Reis;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: Motivations for Peer-to-Peer Accommodation: Exploring Sustainable Choices in Collaborative Consumption
AUTORES: Ana Catarina Delgado; Raquel Reis Soares; João F Proença;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Ana Catarina Delgado; Raquel Reis Soares; João F Proença;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÃTULO: Business model innovation: towards a conceptual framework
AUTORES: Irina Saur Amaral; Raquel Reis Soares; João F. Proença ; Frank M Rombouts;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TOURISM & MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Irina Saur Amaral; Raquel Reis Soares; João F. Proença ; Frank M Rombouts;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: TOURISM & MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
5
TÃTULO: Why are Generation Y consumers the most likely to complain and repurchase?
AUTORES: Raquel Reis Soares; Ting Ting (Christina) Zhang; João F. Proença ; Jay Kandampully;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF SERVICE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
AUTORES: Raquel Reis Soares; Ting Ting (Christina) Zhang; João F. Proença ; Jay Kandampully;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF SERVICE MANAGEMENT, VOLUME: 28, NÚMERO: 3
6
TÃTULO: The Service Recovery Paradox in a Call-Center context: Compensation and Timeliness in Recovering Mobile Customers
AUTORES: Raquel Reis Soares; João F. Proença ; Kannan, PK;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 47th Annual Hawaii International Conference on System Sciences in 2014 47TH HAWAII INTERNATIONAL CONFERENCE ON SYSTEM SCIENCES (HICSS)
AUTORES: Raquel Reis Soares; João F. Proença ; Kannan, PK;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 47th Annual Hawaii International Conference on System Sciences in 2014 47TH HAWAII INTERNATIONAL CONFERENCE ON SYSTEM SCIENCES (HICSS)
7
TÃTULO: The Impact of Service Failure Severity on Post-Recovery Behavior: The Moderating Role of Gender and Relationship Age
AUTORES: Raquel Reis Soares; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 23rd International-Business-Information-Management-Association Conference on Visio 2020: Sustainable Growth, Economic Development, and Global Competitiveness in VISION 2020: SUSTAINABLE GROWTH, ECONOMIC DEVELOPMENT, AND GLOBAL COMPETITIVENESS, VOLS 1-5, VOLUME: 1
AUTORES: Raquel Reis Soares; João F. Proença ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 23rd International-Business-Information-Management-Association Conference on Visio 2020: Sustainable Growth, Economic Development, and Global Competitiveness in VISION 2020: SUSTAINABLE GROWTH, ECONOMIC DEVELOPMENT, AND GLOBAL COMPETITIVENESS, VOLS 1-5, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS