1
TÍTULO: How Endorser Promotes Emotional Responses in Video Ads
AUTORES: Augusto, L; Santos, S ; Espírito Santo, PM;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
2
TÍTULO: The influence of tourists' motivations when visiting different destinations: evidence for destination communication | A influência das motivações dos turistas na visita a diferentes destinos: evidências para a comunicação dos destinos
AUTORES: Adriana J d Oliveira; Ana M R Pereira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
INDEXADO EM: Handle
3
TÍTULO: The role of quality of life, communication and affective image on residents' WOM in tourism promotion | O papel da qualidade de vida, comunicação e imagem afetiva no WOM dos residentes na promoção turística
AUTORES: Adriana J d Oliveira; Luísa Augusto; Pedro M d E Santo; Sara Santos;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Turismo & Desenvolvimento, VOLUME: 40
INDEXADO EM: Handle
4
TÍTULO: Endorser Altruism Effects on Narrative Transportation in Video Ads
AUTORES: Augusto, Luisa; Santos, Sara ; do Espirito Santo, Pedro Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, ICMARKTECH 2021, VOL 2, VOLUME: 280
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
5
TÍTULO: Influence of Age on Relationship with Websites
AUTORES: Santo, PE; Cardoso, PA; Augusto, L; Santos, S ; Oliveira, A;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Information Systems Engineering and Management, VOLUME: 7, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The Role of Customer Engagement in the COVID-19 Era
AUTORES: Sara Santos ; Pedro Espírito Santo; Luísa Augusto;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement - Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Building food experiences: The case of food events in small regions
AUTORES: Cristina Barroco; Luísa Augusto; Lurdes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Food and Agricultural Tourism: Theory and Best Practice
INDEXADO EM: Handle
8
TÍTULO: Corporate Social Responsibility in Portuguese Companies: Online Communication Practices
AUTORES: Luísa Augusto;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Corporate Social Responsibility and Corporate Governance (Developments in Corporate Governance and Responsibility,, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Tourist Destination Image in the New Technological Environments: Dialogism under the Public Relations Gaze
AUTORES: Luisa Augusto; Maria Joao Silveirinha;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Tourism Research & Hospitality, VOLUME: 05, NÚMERO: 01
INDEXADO EM: CrossRef: 1 Handle
10
TÍTULO: Comunicação nos novos ambientes tecnológicos: uma análise das entidades de turismo
AUTORES: Luísa Augusto; Maria J Silveirinha;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Proceedings eBook published with full articles presented of 4th edition of the International Congress on Tourism, Guimarães
INDEXADO EM: Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.