Luís Manuel Mota de Castro
AuthID: R-000-9MT
1
TÃTULO: Embedding of a new business as a cumulative process of combining different but complementary types of projects: The case of a project-based firm
AUTORES: Mota, J; de Castro, LM;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 80
AUTORES: Mota, J; de Castro, LM;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 80
2
TÃTULO: "Powered by... whom?" A network perspective on replication as strategy Full Text
AUTORES: Mota, J; de Castro, LM; Brito, C ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 11
AUTORES: Mota, J; de Castro, LM; Brito, C ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 11
3
TÃTULO: Business Relationships Dynamics and (In) Stability: A Comparative Case Study in Corporate Banking
AUTORES: João F. Proença ; Luís M de Castro;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: Journal of Customer Behaviour - J. Cust. Behav., VOLUME: 3, NÚMERO: 3
AUTORES: João F. Proença ; Luís M de Castro;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: Journal of Customer Behaviour - J. Cust. Behav., VOLUME: 3, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Cross boundary relationships in Portuguese banking and corporate financial services
AUTORES: João F. Proença ; Mota de Castro, L;
PUBLICAÇÃO: 2000, FONTE: International Journal of Bank Marketing, VOLUME: 18, NÚMERO: 7
AUTORES: João F. Proença ; Mota de Castro, L;
PUBLICAÇÃO: 2000, FONTE: International Journal of Bank Marketing, VOLUME: 18, NÚMERO: 7