1
TÍTULO: A latent growth model suggests that empathy of medical students does not decline over time  Full Text
AUTORES: Patricio Costa ; Eunice Magalhaes; Manuel Joao Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: ADVANCES IN HEALTH SCIENCES EDUCATION, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 36
2
TÍTULO: Biochemical visual literacy with constructive alignment: Outcomes, assessment, and activities  Full Text
AUTORES: Angel Herraez; Manuel Joao Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Commentary: What does "student-centered" mean and how can it be implemented? A systematic perspective. A Systematic Perspective  Full Text
AUTORES: Manuel Joao Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Drawings as snapshots of student cellular anatomy understanding  Full Text
AUTORES: Nuno S Osorio ; Fernando Rodrigues ; Eduardo A Garcia; Manuel J Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 47, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: Response to "are personality traits really weak/moderate predictors of empathy?"  Full Text
AUTORES: Manuel Joao Costa ; Patricio Costa ; Eunice Magalhaes;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 35, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The remediation challenge: theoretical and methodological insights from a systematic review. The challenge of remediation  Full Text
AUTORES: Jennifer Cleland; Heather Leggett; John Sandars; Manuel J Costa ; Rakesh Patel; Mandy Moffat;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: MEDICAL EDUCATION, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Which are our next questions?  Full Text
AUTORES: Manuel Joao Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, VOLUME: 41, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Bologna in Medicine Anno 2012: Experiences of European medical schools that implemented a Bologna two-cycle curriculum - An AMEE-MEDINE2 survey  Full Text
AUTORES: Madalena Patricio; Claire de Burbure; Manuel Joao Costa ; Christian Schirlo; Olle Ten Cate;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
9
TÍTULO: Empathy of medical students and personality: Evidence from the Five-Factor Model
AUTORES: Eunice Magalhaes; Patricio Costa ; Manuel Joao Costa ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: MEDICAL TEACHER, VOLUME: 34, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS
Página 1 de 4. Total de resultados: 39.