Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Ana Sucena Santos
AuthID:
R-000-1HJ
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (6)
Proceedings Paper (2)
Year Start - End:
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 8
1
TÃTULO:
Reading skills promotion: Results on the impact of a preschool intervention
AUTORES:
Sucena, Ana
;
Silva, Ana Filipa
;
Marques, Catia
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
FRONTIERS IN EDUCATION,
VOLUME:
7
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
2
TÃTULO:
Recent Developments on Apps Targeting Reading Difficulties
AUTORES:
Sucena, Ana
; Marques, Catia;
Falcao Carneiro, Joao
;
Abreu, P
;
Restivo, Maria Teresa
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL) / 51st IGIP International Conference on Engineering Pedagogy
in
LEARNING IN THE AGE OF DIGITAL AND GREEN TRANSITION, ICL2022, VOL 1,
VOLUME:
633
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Reading skills intervention during the Covid-19 pandemic
AUTORES:
Sucena, A
;
Ana Filipa Duarte da Silva Tulha
; Marques, C;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
HUMANITIES & SOCIAL SCIENCES COMMUNICATIONS,
VOLUME:
9,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
4
TÃTULO:
Promoting Foundation Reading Skills With At-Risk Students
Full Text
AUTORES:
Sucena, A
;
Silva, AF
; Marques, C;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY,
VOLUME:
12
INDEXADO EM:
WOS
5
TÃTULO:
Child Friendly App for Spelling Training
AUTORES:
Santos, AS
; Silva, AF; Garrido, C; Marques, C; Santos, R;
Carneiro, JF
;
Abreu, P
;
Restivo, T
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF ONLINE AND BIOMEDICAL ENGINEERING,
VOLUME:
16,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
6
TÃTULO:
Is Redshirting Beneficial for Reading Acquisition Success?
AUTORES:
Sucena, A
; Marques, C; Silva, AF; Garrido, C;
Pimenta, R
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY,
VOLUME:
11
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
7
TÃTULO:
Validity Evidence of the Reading Screening Test for Portuguese First Graders
AUTORES:
Silva, AF
; Marques, C;
Sucena, A
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
FRONTIERS IN EDUCATION,
VOLUME:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
8
TÃTULO:
Incidence of Burnout Among Medical Dosimetrists in Portugal
AUTORES:
Goncalves, D;
Sucena, A
;
PUBLICAÇÃO:
2019
,
FONTE:
IUPESM World Congress on Medical Physics and Biomedical Engineering
in
WORLD CONGRESS ON MEDICAL PHYSICS AND BIOMEDICAL ENGINEERING 2018, VOL 3,
VOLUME:
68,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service