1
TÍTULO: Monitoring the Scientific Production of a Research Unit through Referentialisation  Full Text
AUTORES: Lopes, Betina ; Oliveira, Diana; Ferreira, Carla; Costa, Nilza; Piacentini, Valentina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REICE-REVISTA IBEROAMERICANA SOBRE CALIDAD EFICACIA Y CAMBIO EN EDUCACION, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: Monitoring the Scientific Production of a Research Unit through Referentialisation; [Monitorização da Produção Científica de uma Unidade de Investigação através da Referencialização]
AUTORES: Betina Lopes ; Diana Oliveira; Carla Ferreira; Nilza Costa; Valentina Piacentini;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educacion, VOLUME: 22, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Tools to communicate science: looking for an effective video abstract in Ecology and Environmental Sciences
AUTORES: Ferreira, Miguel; Granado, Antonio; Lopes, Betina ; Loureiro, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JCOM-JOURNAL OF SCIENCE COMMUNICATION, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Video abstract production guide
AUTORES: Ferreira, Miguel; Lopes, Betina ; Granado, Antonio; Siopa, Catarina; Gaspar, Hugo; Castro, Helena; Castro, Silvia; Loureiro, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN COMMUNICATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
5
TÍTULO: Plasma activated media and direct exposition can selectively ablate retinoblastoma cells  Full Text
AUTORES: Silva Teixeira, R; Laranjo, Mafalda ; Lopes, B ; Almeida Ferreira, C; Ana Cristina Gonçalves ; Rodrigues, T; Matafome, P; Sarmento Ribeiro, AB; Caramelo, F; Maria Filomena Botelho ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FREE RADICAL BIOLOGY AND MEDICINE, VOLUME: 171
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 15
6
TÍTULO: The Initial Training of Science Teachers in African Countries: A Systematic Literature Review  Full Text
AUTORES: Soares, D; Lopes, B ; Abrantes, I; Watts, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
7
TÍTULO: LEARNING BY DOING? THE CHALLENGE OF SUPERVISING INTERNATIONAL MASTER AND PHD STUDENTS
AUTORES: Betina Lopes ; Sara Diogo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN19: 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: The 'Lunar Side' of the Story: Exploring the Sustainability of Curricular Internships in Higher Education
AUTORES: Lopes, B ; Silva, P; Melo, AI; Brito, E; Dias, GP ; Costa, M;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 11, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
9
TÍTULO: The million-dollar question: can internships boost employment?
AUTORES: Silva, P; Lopes, B ; Costa, M; Melo, AI; Dias, GP ; Brito, E; Seabra, D;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 75 Handle
10
TÍTULO: USING STUDENTS' VOICE TOWARDS QUALITY IMPROVEMENT OF ANGOLAN SECONDARY PHYSIC CLASSES
AUTORES: Breganha, MD; Lopes, BD ; Costa, N;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, VOLUME: 76, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 2 Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.