1
TÍTULO: Lexical and Phonological Processes in Dyslexic Readers: Evidence from a Visual Lexical Decision Task  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: DYSLEXIA, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Electrophysiological correlates of impaired reading in dyslexic pre-adolescent children  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Bramao, I ; Faisca, L ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 79, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 53
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The interaction between surface color and color knowledge: Behavioral and electrophysiological evidence  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Faisca, L ; Forkstam, C; Inacio, F ; Araujo, S ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 78, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Object Naming in Dyslexic Children: More Than a Phonological Deficit  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Inacio, F ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF GENERAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 138, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: What does rapid naming tell us about dyslexia? [¿Qué nos cuenta el nombramiento rápido sobre la dislexia?]
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Avances en Psicologia Latinoamericana, VOLUME: 29, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Visual rapid naming and phonological abilities: Different subtypes in dyslexic children  Full Text
AUTORES: Susana Araujo ; Andreia Pacheco; Luis Faisca ; Karl Magnus Petersson ; Alexandra Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 45, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 31
NO MEU: ORCID