1
TÍTULO: Formal Language Hierarchy Reflects Different Levels of Cognitive Complexity
AUTORES: Silva, Susana; Inacio, Filomena ; Sousa, Daniel Rocha E.; Gaspar, Nuno; Folia, Vasiliki; Petersson, Karl Magnus;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-LEARNING MEMORY AND COGNITION, VOLUME: 49, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Reading Comprehension Predictors in European Portuguese Adults  Full Text
AUTORES: Goncalves, F; Reis, A ; Inacio, F ; Morais, IS; Faisca, L ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 12
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Modality effects in implicit artificial grammar learning: An EEG study
AUTORES: Silva, S; Folia, V; Inacio, F ; Castro, SL ; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: BRAIN RESEARCH, VOLUME: 1687
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Electrophysiological evidence for colour effects on the naming of colour diagnostic and noncolour diagnostic objects  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Francisco, A; Inacio, F ; Faisca, L ; Reis, A ; Petersson, KM ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: VISUAL COGNITION, VOLUME: 20, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The interaction between surface color and color knowledge: Behavioral and electrophysiological evidence  Full Text
AUTORES: Bramao, I ; Faisca, L ; Forkstam, C; Inacio, F ; Araujo, S ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: BRAIN AND COGNITION, VOLUME: 78, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Object Naming in Dyslexic Children: More Than a Phonological Deficit  Full Text
AUTORES: Araujo, S ; Faisca, L ; Bramao, I ; Inacio, F ; Petersson, KM ; Reis, A ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF GENERAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 138, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID