Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Ricardo José Lopes Coelho
AuthID:
R-000-PM4
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (6)
Proceedings Paper (1)
Year Start - End:
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 7
1
TÃTULO:
Could HPS Improve Problem-Solving?
Full Text
AUTORES:
Ricardo Lopes Coelho
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
SCIENCE & EDUCATION,
VOLUME:
22,
NÚMERO:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
On Schrodinger's equation, Hertz's mechanics and Van Vleck's determinant
Full Text
AUTORES:
Lopes Coelho, RL
;
John Stachel
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS,
VOLUME:
34,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Conceptual Problems in the Foundations of Mechanics
Full Text
AUTORES:
Ricardo Lopes Coelho
;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
SCIENCE & EDUCATION,
VOLUME:
21,
NÚMERO:
9
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
On the Concept of Force: How Understanding its History can Improve Physics Teaching
Full Text
AUTORES:
Coelho, RL
;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
SCIENCE & EDUCATION,
VOLUME:
19,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
On the concept of energy: History and philosophy for science teaching
AUTORES:
Ricardo Lopes Coelho
;
PUBLICAÇÃO:
2009
,
FONTE:
World Conference on Educational Sciences
in
WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - NEW TRENDS AND ISSUES IN EDUCATIONAL SCIENCES,
VOLUME:
1,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
On the Concept of Energy: How Understanding its History can Improve Physics Teaching
Full Text
AUTORES:
Coelho, RL
;
PUBLICAÇÃO:
2009
,
FONTE:
SCIENCE & EDUCATION,
VOLUME:
18,
NÚMERO:
8
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
The law of inertia: How understanding its history can improve physics teaching
Full Text
AUTORES:
Coelho, RL
;
PUBLICAÇÃO:
2007
,
FONTE:
Science and Education,
VOLUME:
16,
NÚMERO:
9-10
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service