Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Cláudia Alexandra Rocha Ferreira
AuthID:
R-000-3VG
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (19)
Review (4)
Book Chapter (1)
Year Start - End:
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 24
1
TÃTULO:
The long road-how evolving institutional governance mechanisms are changing the face of quality in Portuguese higher education
Full Text
AUTORES:
Claudia S Sarrico
;
Amelia Veiga
;
Alberto Amaral
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY,
VOLUME:
25,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
10
2
TÃTULO:
Academics' perceptions on the purposes of quality assessment
Full Text
AUTORES:
Rosa, MJ
;
Sarrico, CS
;
Amaral, A
;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
Quality in Higher Education,
VOLUME:
18,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
18
3
TÃTULO:
On the road to performance governance in the public domain?
AUTORES:
Halligan, J;
Sarrico, CS
; Rhodes, ML;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
International Journal of Productivity and Performance Management,
VOLUME:
61,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
4
TÃTULO:
School performance management practices and school achievement
AUTORES:
Sarrico, CS
;
Rosa, MJ
; Manatos, MJ;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
International Journal of Productivity and Performance Management,
VOLUME:
61,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
7
5
TÃTULO:
The impact of quality assessment in universities: Portuguese students' perceptions
Full Text
AUTORES:
Cardoso, S
;
Santiago, R
;
Sarrico, CS
;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
Journal of Higher Education Policy and Management,
VOLUME:
34,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
6
TÃTULO:
The social representations of students on the assessment of universities' quality: The influence of market- and managerialism-driven discourse
Full Text
AUTORES:
Cardoso, S
;
Santiago, R
;
Sarrico, CS
;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
Quality in Higher Education,
VOLUME:
18,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
7
TÃTULO:
Self-development competences and PBL in an accounting course: Students, tutors, graduates and employers perspectives [Competências de autodesenvolvimento e metodologias pbl num curso de contabilidade: Perspectivas de alunos, docentes, diplomados e empregadores]
AUTORES:
Pinheiro, MM
;
Sarrico, CS
;
Santiago, RA
;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
Revista Lusofona de Educacao,
NÚMERO:
17
INDEXADO EM:
Scopus
8
TÃTULO:
The European university landscape: A micro characterization based on evidence from the Aquameth project
Full Text
AUTORES:
Cinzia Daraio
;
Andrea Bonaccorsi
; Aldo Geuna;
Benedetto Lepori
;
Laurent Bach
;
Peter Bogetoft
;
Margarida F Cardoso
; Elena Castro Martinez;
Gustavo Crespi
;
Ignacio F Fernandez de Lucio
; Harold Fried; Adela Garcia Aracil; Annamaria Inzelt;
Ben Jongbloed
;
Gerhard Kempkes
; Patrick Llerena; Mireille Matt; Maria Olivares;
Carsten Pohl
;
Tarmo Raty
;
Maria J Rosa
;
Claudia S Sarrico
;
Leopold Simar;
Stig Slipersaeter;
Pedro N Teixeira
;
Philippe Vanden Eeckaut;
...Mais
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
RESEARCH POLICY,
VOLUME:
40,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
85
9
TÃTULO:
Assessing Quality and Evaluating Performance in Higher Education: Worlds Apart or Complementary Views?
Full Text
AUTORES:
Claudia S Sarrico
;
Maria J Rosa
;
Pedro N Teixeira
;
Margarida F Cardoso
;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
MINERVA,
VOLUME:
48,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
38
10
TÃTULO:
On Performance in Higher Education: Towards performance governance
Full Text
AUTORES:
Sarrico, CS
;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
Tertiary Education and Management,
VOLUME:
16,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 3. Total de resultados: 24.
<<
<
1
2
3
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service