1
TÍTULO: Produção académica sobre questões pedagógicas no Ensino Superior em Portugal  Full Text
AUTORES: Carlinda Faustino Leite; Manuel Firmino Torres ; Fernanda Torres; Marina Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Educação: Teoria e Prática, VOLUME: 34, NÚMERO: 67
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Adaptability and Procedural Content Generation for Educational Escape Rooms
AUTORES: Diana Sousa ; António Coelho ; Manuel Firmino Torres ; Ana Rita Garcia; Tiago Rossini;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Proceedings of the European Conference on Games-based Learning, VOLUME: 2022-October, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1 Unpaywall
4
TÍTULO: Recommendation Tool for Use of Immersive Learning Environments
AUTORES: Leonel Morgado ; Manuel Torres ; Dennis Beck; Fernanda Torres; Antonio Almeida ; Ana Simões ; Filpa Ramalho ; António Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 8th International Conference of the Immersive Learning Research Network, iLRN 2022, Vienna, Austria, May 30 - June 4, 2022
INDEXADO EM: Scopus DBLP CrossRef: 4 Unpaywall Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Fostering soft and hard skills for innovation among informatics engineering students – An emancipatory approach
AUTORES: Torres, MF ; Flores, N ; Torres, RT;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Pedagogical and technological replanning: a successful case study on integration and transversal skills for engineering freshmen  Full Text
AUTORES: Manuel F Torres ; Sousa, A. ; Raquel T Torres;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND DESIGN EDUCATION, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
7
TÍTULO: Welcome to Engineering: Gender Equality in Learning and Integration among First Year Students
AUTORES: Manuel Torres ; Sara Ferreira; Sousa, A. ; Luciano Moreira ; Raquel Torres;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS