2
TÍTULO: Curricular Contextualization: Tracking the Meanings of a Concept
AUTORES: Fernandes, P ; Leite, C ; Mouraz, Ana ; Figueiredo, C;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Quality of blended learning within the scope of the bologna process
AUTORES: Monteiro, A; Leite, C ; Lima, L;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Turkish Online Journal of Educational Technology, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Teachers' role in curriculum design in Portuguese schools
AUTORES: Mouraz, Ana ; Leite, C ; Fernandes, P ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: TEACHERS AND TEACHING, VOLUME: 19, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A place for arguing in engineering education: A study on students' assessments  Full Text
AUTORES: Leite, C ; Mouraz, Ana ; Trindade, R ; Martins Ferreira, JM; Faustino, A; Villate, JE;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: European Journal of Engineering Education, VOLUME: 36, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 8
NO MEU: ORCID