Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Carlinda Maria Ferreira Alves Faustino Leite
AuthID:
R-000-32K
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (5)
Review (1)
Year Start - End:
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 6
1
TÃTULO:
A look over the curricular policies for teacher's trainings programs in Brazil and Portugal during the transition from the 20th toward the 21st century [Um olhar sobre as políticas curriculares para formação de professores no Brasil e em Portugal na transição do século XX para o XXI]
AUTORES:
de Almeida, LAA;
Leite, C
; Santiago, E;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
Revista Lusofona de Educacao,
NÚMERO:
23
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Curricular Contextualization: Tracking the Meanings of a Concept
AUTORES:
Fernandes, P
;
Leite, C
;
Mouraz, Ana
; Figueiredo, C;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER,
VOLUME:
22,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Quality of blended learning within the scope of the bologna process
AUTORES:
Monteiro, A
;
Leite, C
; Lima, L;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
Turkish Online Journal of Educational Technology,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Teachers' role in curriculum design in Portuguese schools
AUTORES:
Mouraz, Ana
;
Leite, C
;
Fernandes, P
;
PUBLICAÇÃO:
2013
,
FONTE:
TEACHERS AND TEACHING,
VOLUME:
19,
NÚMERO:
5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
(Re)interpretations by teachers of the national geography curriculum for primary education in Portugal [Nastavničke (re)interpretacije nacionalnog kurikuluma geografije za osnovnoškolsko obrazovanje u Portugalu]
AUTORES:
Martins, F
;
Leite, C
;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
Hrvatski Geografski Glasnik,
VOLUME:
73,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
A place for arguing in engineering education: A study on students' assessments
Full Text
AUTORES:
Leite, C
;
Mouraz, Ana
;
Trindade, R
;
Martins Ferreira, JM
;
Faustino, A
; Villate, JE;
PUBLICAÇÃO:
2011
,
FONTE:
European Journal of Engineering Education,
VOLUME:
36,
NÚMERO:
6
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
8
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service