1
TÍTULO: The Bologna Process: inception, 'take up' and familiarity  Full Text
AUTORES: Guy Neave ; Amelia Veiga ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 66, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Burton R. Clark, 1921-2009. The man, his saga and his times  Full Text
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: London Review of Education, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: On process, progress, success and methodology or the unfolding of the Bologna process as it appears to two reasonably benign observers  Full Text
AUTORES: Neave, G ; Amaral, A ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Higher Education Quarterly, VOLUME: 62, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 29
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Higher education and aspects of transition
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Monsieur de Talleyrand-Périgord's Qualities
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: On incorporating the university
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Redefining the social contract
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Euro-philiacs, Euro-sceptics and Europhobics: Higher education policy, values and institutional research  Full Text
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: Tertiary Education and Management, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Reform - Contemplated and reconsidered
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: The marketeers and the marketizing: The American eagle and the Chinese Dragon
AUTORES: Neave, G ;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: Higher Education Policy, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 28.