Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Maria Lurdes Vasconcelos Babo Silva
AuthID:
R-002-429
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (12)
Article (2)
Year Start - End:
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 14
1
TÃTULO:
Analyzing the Implementation of Lean Methodologies and Practices in the Portuguese Industry: A Survey
Full Text
AUTORES:
Pinto, CMA
;
Mendonca, J
;
Lurdes Babo
;
Silva, FJG
;
Fernandes, JLR
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
SUSTAINABILITY,
VOLUME:
14,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Handle
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
HIGHER PROFESSIONAL TECHNICAL COURSES: STUDENTS’ PROFILE AND MATHEMATICS SELF-CONCEPT
AUTORES:
Jorge Mendonça
;
Carla Pinto
;
Lurdes Babo
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
EDULEARN Proceedings - EDULEARN22 Proceedings
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Is CoI framework a sign of deep and meaning learning outcomes?
AUTORES:
Pinto, Carla M. A.
;
Lurdes Babo
;
Mendonca, Jorge
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
13th IEEE Global Engineering Education Conference (IEEE EDUCON)
in
PROCEEDINGS OF THE 2022 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE (EDUCON 2022),
VOLUME:
2022-March
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Adaptation to emergency remote teaching by students with distinct ICT backgrounds
AUTORES:
Mendonca, J
;
Lurdes Babo
;
Pinto, CMA
;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
IEEE Global Engineering Education Conference (IEEE EDUCON)
in
PROCEEDINGS OF THE 2021 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE (EDUCON),
VOLUME:
2021-April
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
2
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
AN EXPERIMENT WITH ONLINE PRACTICE FOR ASSESSMENT
AUTORES:
Vieira, I;
Lopes, AP
; Lopes, IC;
Azevedo, JM
; Torres, C;
Lurdes Babo
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
14th International Technology, Education and Development Conference (INTED)
in
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Assessment practices in higher education: a case study
AUTORES:
Pinto, CMA
;
Mendonca, J
;
Lurdes Babo
;
Ferreira, MH
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
IEEE Global Engineering Education Conference (IEEE EDUCON)
in
PROCEEDINGS OF THE 2020 IEEE GLOBAL ENGINEERING EDUCATION CONFERENCE (EDUCON 2020),
VOLUME:
2020-April
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
E-ASSESSMENT WITH MULTIPLE-CHOICE QUESTIONS: A 5 YEAR STUDY OF STUDENTS' OPINIONS AND EXPERIENCE
Full Text
AUTORES:
Babo, R;
Lurdes Babo
; Suhonen, JT; Tukiainen, M;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY EDUCATION-INNOVATIONS IN PRACTICE,
VOLUME:
19
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
8
TÃTULO:
TRENDS OF ACTIVE-LEARNING TEACHING PRACTICES AMONG ENGINEERING STUDENTS
AUTORES:
Pinto, CMA
;
Mendonca, J
;
Lurdes Babo
;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
14th International Technology, Education and Development Conference (INTED)
in
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
:
5
NO MEU:
ORCID
9
TÃTULO:
STUDENTS' PERCEPTIONS ABOUT CONTINUOUS NON- TRADITIONAL ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
AUTORES:
Lurdes Babo
; Mendonca, J;
Torres, C
;
PUBLICAÇÃO:
2019
,
FONTE:
13th International Technology, Education and Development Conference (INTED)
in
13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
ENGAGING STUDENTS TO LEARN FORECASTING METHODS
AUTORES:
Cristina Torres
;
Lurdes Babo
; Jorge Mendonça;
PUBLICAÇÃO:
2018
,
FONTE:
EDULEARN18 Proceedings
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.
<<
<
1
2
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service