Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Paula de Fátima Peres Teixeira Almeida
AuthID:
R-002-42R
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (11)
Book Chapter (2)
Article (1)
Year Start - End:
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 14
1
TÃTULO:
Customized Learning Environment: A new approach. a new approach
AUTORES:
Mesquita, A
;
Moreira, F
;
Peres, P
;
PUBLICAÇÃO:
2016
,
FONTE:
11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
in
2016 11TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI),
VOLUME:
2016-July
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
Handle
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
E-LEARNING - CONTRIBUTIONS FOR ONE PROMPT AND MORE PERSONALIZED TUTORING
AUTORES:
Silva, A
;
Peres, P
;
Jesus, A
;
Lino Oliveira
;
PUBLICAÇÃO:
2016
,
FONTE:
12th International Scientific Conference on eLearning and Software for Education (eLSE)
in
ELEARNING VISION 2020!, VOL II
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
3
TÃTULO:
Flipping the Classroom to Gain Time: A Pedagogical Innovative Model. A Pedagogical Innovative Model
AUTORES:
Peres, P
;
Mesquita, A
;
PUBLICAÇÃO:
2016
,
FONTE:
JOURNAL OF CASES ON INFORMATION TECHNOLOGY,
VOLUME:
18,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
:
1
Handle
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
IMPROVING FINANCIAL LITERACY IN EUROPE: CONTRIBUTIONS OF THE EFINLIT PROJECT
AUTORES:
Anabela Mesquita
;
Paula Peres
;
Luciana Oliveira
;
PUBLICAÇÃO:
2016
,
FONTE:
10th International Technology, Education and Development Conference (INTED)
in
INTED2016: 10TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
5
TÃTULO:
European Educational Projects
AUTORES:
Peres, P
;
PUBLICAÇÃO:
2015
,
FONTE:
3rd International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality
in
THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY, PROCEEDINGS TEEM'15,
VOLUME:
Part F118785
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Financial Literacy in Portugal: state of the art and gap analysis. state of the art and gap analysis
AUTORES:
Anabela Mesquita
;
Paula Peres
;
Luciana Oliveira
;
PUBLICAÇÃO:
2015
,
FONTE:
3rd International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality
in
THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY, PROCEEDINGS TEEM'15,
VOLUME:
Part F118785
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
Games and Innovative Teaching Methods GAIN TIME in Portugal
AUTORES:
Paula Peres
;
Anabela Mesquita
;
PUBLICAÇÃO:
2015
,
FONTE:
10th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
in
2015 10TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
8
TÃTULO:
Master Model to Gain Time in Your Classroom: An Ongoing European Project. an ongoing european project
AUTORES:
Paula Peres
;
Anabela Mesquita
;
PUBLICAÇÃO:
2015
,
FONTE:
3rd International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality
in
THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY, PROCEEDINGS TEEM'15,
VOLUME:
Part F118785
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
9
TÃTULO:
MIPO Model. A Framework to Help the Integration of Web Technologies at the Higher Education
AUTORES:
Paula Peres
;
Pedro Pimenta
;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
Perspectives on Online Technologies and Outcomes - Adult Learning in the Digital Age
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
Building a b-learning strategy
AUTORES:
Peres, P
;
Pimenta, P
;
PUBLICAÇÃO:
2009
,
FONTE:
Cognitive and Emotional Processes in Web-Based Education: Integrating Human Factors and Personalization
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.
<<
<
1
2
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service