1
TÍTULO: Towards the Transformative Role of Global Citizenship Education Experiences in Higher Education: Crossing Students' and Teachers' Views
AUTORES: Coelho, Dalila P.; Caramelo, Joao ; AMORIM, José Pedro ; Menezes, Isabel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF TRANSFORMATIVE EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Global citizenship and the global citizen/consumer: Perspectives from practitioners in development NGOs in Portugal
AUTORES: Coelho, DP; Caramelo, J ; Menezes, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDUCATION CITIZENSHIP AND SOCIAL JUSTICE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: “Development”. Does It (Still) Matter for Global Citizenship Education? Empirical Contributions to the Conceptual Debate
AUTORES: Dalila P. Coelho; João Caramelo ; Isabel Menezes;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Teaching and Learning Practices That Promote Sustainable Development and Active Citizenship - Advances in Educational Technologies and Instructional Design
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Global education in Europe at crossroads: Contributions from critical perspectives
AUTORES: Coelho, DP; Caramelo, J ; Açıkalın, M;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Social Science Education, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Mapping the field of development education in Portugal: Narratives and challenges in a de/post/colonial context
AUTORES: Coelho, DP; Caramelo, J ; Menezes, I ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Social Science Education, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Participation in non-formal education and community education implications for civic and political capital
AUTORES: Caramelo, J ; Fitzsimons, C; Menezes, I;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Social Science Education, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: POPULAR EDUCATION AND YOUTH: THE SOCIAL MOVEMENT AS AN EDUCATIONAL SPACE  Full Text
AUTORES: Hadassa Monteiro de Albuquerque Lucena; João Carlos Pereira Caramelo ; Severino Bezerra da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Cadernos de Pesquisa, VOLUME: 49, NÚMERO: 174
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Professionals? key knowledge, competences and practices to promote social inclusion of refugees  Full Text
AUTORES: Costa, AL; Coimbra, S; Pinto, M; Teixeira, EG; Caramelo, J ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Why words matter: Deconstructing the discourses of development education practitioners in development NGOs in Portugal
AUTORES: Dalila P Coelho; João Caramelo ; Isabel Menezes ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Development Education and Global Learning, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 18.