1
TÍTULO: The representation of mature students in governing bodies of a Portuguese university. ‘We are all equal, but some are more equal than others’!?  Full Text
AUTORES: AMORIM, José Pedro ; Felismina Viterbo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: The integration of indigenous knowledge in school: a systematic review  Full Text
AUTORES: da Silva, Claudio; Pereira, Fatima; AMORIM, José Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMPARE-A JOURNAL OF COMPARATIVE AND INTERNATIONAL EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: University Social Responsibility: A Paradox or a Vast Field of Tensions?
AUTORES: AMORIM, José Pedro ; Thiago Freires; Fernanda Rodrigues; Joaquim Luís Coimbra; Isabel Menezes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Higher Education Outreach and Engagement, VOLUME: 27, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Equidade de acesso de estudantes ao ensino superior no Brasil e em Portugal: “situação-limite” ou “inédito viável”?
AUTORES: Katia Siqueira de Freitas; AMORIM, José Pedro ; Graça dos Santos Costa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Educação superior em perspectiva
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Guest editorial: European perspectives on the socially responsible and engaged university
AUTORES: Resch, K; AMORIM, José Pedro ; Dima, G;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
7
8
TÍTULO: Facilitating Intercultural Encounters with International Students: A Contribution to Inclusion and Social Network Formation  Full Text
AUTORES: Resch, K; AMORIM, José Pedro ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SOCIAL INCLUSION, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 2
9
TÍTULO: Responsabilidade Social da Universidade
AUTORES: AMORIM, José Pedro ; Brian Martin; Isabel Menezes; Sofia Marques da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Educação, Sociedade & Culturas, NÚMERO: 58
INDEXADO EM: CrossRef
10
TÍTULO: "The holiness of minute particulars": can the community compensate for the schools' shortfalls in affection?  Full Text
AUTORES: Rodrigues, R; AMORIM, José Pedro ; Neves, T;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PASTORAL CARE IN EDUCATION, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.