Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Eduardo Morais de Sousa
AuthID:
R-002-517
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (4)
Article (2)
Year Start - End:
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 6
1
TÃTULO:
Computing and the Portuguese higher arts education: curricula and practices in public undergraduate programs; [Computação e o ensino superior artístico português: currículos e práticas nos cursos de graduação públicos]
Full Text
AUTORES:
Morais, Eduardo
;
Carla Morais
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Educacao e Pesquisa,
VOLUME:
50
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO:
HIGHER ARTS AND DESIGN STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS LEARNING COMPUTER PROGRAMMING
AUTORES:
Morais, Eduardo
; Faculty of Engineering, University of Porto (Portugal), ;
Carla Morais
; João C Paiva; Faculty of Sciences, University of Porto (Portugal), ; Faculty of Sciences, University of Porto (Portugal), ;
PUBLICAÇÃO:
2019
,
FONTE:
Education and New Developments 2019
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO:
LEVERAGING EDUCATIONAL SOFTWARE WITH EXPLORATION GUIDES IN HIGHER ARTS EDUCATION: THE VIDEOLAB SIMULATION CASE STUDY
AUTORES:
Morais, Eduardo
;
Carla Morais
;
João C. Paiva
;
PUBLICAÇÃO:
2019
,
FONTE:
Education and New Developments 2019
INDEXADO EM:
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO:
COMPUTER PROGRAMMING ACCEPTANCE BY STUDENTS IN HIGHER ARTS AND DESIGN EDUCATION
AUTORES:
Morais, Eduardo
;
Morais, C
;
Paiva, J
;
PUBLICAÇÃO:
2018
,
FONTE:
11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI)
in
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO:
THE PERSPECTIVE OF HIGHER ARTS AND DESIGN EDUCATORS ON TEACHING COMPUTER PROGRAMMING
AUTORES:
Morais, Eduardo
;
Morais, C
;
Paiva, J
;
PUBLICAÇÃO:
2018
,
FONTE:
11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI)
in
11TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2018)
INDEXADO EM:
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
6
TÃTULO:
Myths and realities of e-learning: Exploratory survey of higher education students
AUTORES:
Morais, Eduardo
;
Morais, C
;
Paiva, J
;
PUBLICAÇÃO:
2014
,
FONTE:
E-Learning and Digital Media,
VOLUME:
11,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
2
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service