1
TÍTULO: Artificial Intelligence Technologies
AUTORES: Ana Isabel Torres ; Gabriela Beirão ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Finance, Accounting, and Economics
INDEXADO EM: Unpaywall
3
TÍTULO: Return on AI. Mapping and Exploring ROI (In)Tangible Measures
AUTORES: Ana Isabel Torres ; Darkio Lourenço Siqueira Paulo; José Duarte Santos; Paulo Botelho Pires;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Leveraging AI for Effective Digital Relationship Marketing
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Analyzing Driving Factors of User-Generated Content on YouTube and Its Influence on Consumers Perceived Value
AUTORES: Torres, A; Pilar, P; Santos, JD; Pereira, IV ; Pires, PB ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Confronting security and privacy challenges in digital marketing
AUTORES: Paulo Botelho Pires ; José Duarte Santos; Inês Veiga Pereira; Ana Isabel Torres ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Confronting Security and Privacy Challenges in Digital Marketing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Openlibrary
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: How Startups and Entrepreneurs Survived in Times of Pandemic Crisis: Implications and Challenges for Managing Uncertainty
AUTORES: Eleonora Silva; Gabriela Beirão ; Ana Torres ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Small Business Strategy, VOLUME: 33, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Online Shopping Experience on Satisfaction and Loyalty on Luxury Brand Websites
AUTORES: Oliveira, R; Pereira, IV; Santos, JD; Torres, A ; Pires, PB ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Rating and perceived helpfulness in a bipartite network of online product reviews  Full Text
AUTORES: Campos, Pedro ; Pinto, Eva; Torres, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Assessing customer interactions with chatbots in online shopping experiences: An empirical study. An Empirical Study
AUTORES: Torres, AI ; Delgado, CJM ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Promoting Organizational Performance Through 5G and Agile Marketing
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 22.