1
TÍTULO: Critical thinking pedagogical practices in medical education: a systematic review
AUTORES: Beatriz Araújo; Sandra Gomes; Laura Ribeiro ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Frontiers in Medicine, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Enhancing Ethics and Integrity in the Changing World
AUTORES: Glendinning, Irene; Sivasubramaniam, Shiva; Ribeiro, Laura ; Verissimo, Ana Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Comment on Aaseth et al. Circulating Lipoproteins in Subjects with Morbid Obesity Undergoing Bariatric Surgery with Gastric Bypass or Sleeve Gastrectomy. Nutrients 2022, 14, 2381
AUTORES: Paredes, Silvia; Garcez, Jonatas Barbosa; Ribeiro, Laura ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: NUTRIENTS, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: COVID-19 impact on the assessment methodology of undergraduate medical students: a systematic review of the lessons learned
AUTORES: Machado, Maria Helena; Paredes, Silvia; Ribeiro, Laura ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Dietary parameters in patients with drug allergy: Assessing dietary inflammatory index  Full Text
AUTORES: de Castro, Eunice Dias; Paredes, Silvia; Pinhao, Silvia ; Cernadas, Josefina R.; Ribeiro, Laura ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PLOS ONE, VOLUME: 17, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
7
TÍTULO: Educating early career researchers about threats and options for academic publishing
AUTORES: Irene Glendinning; Laura Ribeiro ; Shiva Sivasubramaniam; Muaawia Ahmad H. Ahmed; Ghazaleh Gholami; Sumayyia Dawood Marar;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Actes du 2ème Colloque IRAFPA
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Predictors of Medical Students' Views toward Research: Insights from a Cross-Cultural Study among Portuguese-Speaking Countries  Full Text
AUTORES: Correia, G; Pereira, M; Gomes, A; Braganca, MD; Weber, S; Ferreira, MA ; Ribeiro, L ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HEALTHCARE, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Researching Academic Integrity: Designing Research to Help Participants Give Genuine Responses Using Quantitative and Qualitative Methods
AUTORES: Inga Gaižauskaitė; Irene Glendinning; Sonja Bjelobaba; Shiva D Sivasubramaniam; Salim Razı; Zeenath Reza Khan; Laura Ribeiro ; Lorna Waddington;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Ethics and Integrity in Educational Contexts - Academic Integrity: Broadening Practices, Technologies, and the Role of Students
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 8. Total de resultados: 74.