Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Laura Virginia Pereira Teixeira Ribeiro
AuthID:
R-000-928
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Article (41)
Abstract (10)
Review (10)
Letter (4)
Proceedings Paper (3)
Book Chapter (3)
Article in Press (2)
Editorial Material (1)
Year Start - End:
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 74
1
TÃTULO:
Critical thinking pedagogical practices in medical education: a systematic review
AUTORES:
Beatriz Araújo; Sandra Gomes;
Laura Ribeiro
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Frontiers in Medicine,
VOLUME:
11
INDEXADO EM:
Scopus
2
TÃTULO:
Enhancing Ethics and Integrity in the Changing World
AUTORES:
Glendinning, Irene; Sivasubramaniam, Shiva;
Ribeiro, Laura
;
Verissimo, Ana Cristina
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS,
VOLUME:
22,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
An Exploratory Study of Students' Perceptions on the Use of Animals in Medical and Veterinary Medical Undergraduate Education
Full Text
AUTORES:
Cláudia S. Baptista
;
Oliveira, Pedro
;
Ribeiro, Laura
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Comment on Aaseth et al. Circulating Lipoproteins in Subjects with Morbid Obesity Undergoing Bariatric Surgery with Gastric Bypass or Sleeve Gastrectomy. Nutrients 2022, 14, 2381
AUTORES:
Paredes, Silvia; Garcez, Jonatas Barbosa;
Ribeiro, Laura
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
NUTRIENTS,
VOLUME:
15,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
COVID-19 impact on the assessment methodology of undergraduate medical students: a systematic review of the lessons learned
AUTORES:
Machado, Maria Helena; Paredes, Silvia;
Ribeiro, Laura
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
FRONTIERS IN EDUCATION,
VOLUME:
8
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Dietary parameters in patients with drug allergy: Assessing dietary inflammatory index
Full Text
AUTORES:
de Castro, Eunice Dias; Paredes, Silvia;
Pinhao, Silvia
; Cernadas, Josefina R.;
Ribeiro, Laura
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
PLOS ONE,
VOLUME:
17,
NÚMERO:
11
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Unpaywall
7
TÃTULO:
Educating early career researchers about threats and options for academic publishing
AUTORES:
Irene Glendinning;
Laura Ribeiro
; Shiva Sivasubramaniam; Muaawia Ahmad H. Ahmed; Ghazaleh Gholami; Sumayyia Dawood Marar;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Actes du 2ème Colloque IRAFPA
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
8
TÃTULO:
Machiavellian Medical Students Report More Academic Misconduct: A Cocktail Fuelled by Psychological and Contextual Factors
Full Text
AUTORES:
Verissimo, Ana Cristina
;
Conrado, George A. M.
;
Barbosa, Joselina
;
Gomes, SF
;
Severo, Milton
;
Oliveira, Pedro
;
Ribeiro, Laura
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
PSYCHOLOGY RESEARCH AND BEHAVIOR MANAGEMENT,
VOLUME:
15
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
4
NO MEU:
ORCID
9
TÃTULO:
Predictors of Medical Students' Views toward Research: Insights from a Cross-Cultural Study among Portuguese-Speaking Countries
Full Text
AUTORES:
Correia, G;
Pereira, M
; Gomes, A; Braganca, MD; Weber, S;
Ferreira, MA
;
Ribeiro, L
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
HEALTHCARE,
VOLUME:
10,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
Researching Academic Integrity: Designing Research to Help Participants Give Genuine Responses Using Quantitative and Qualitative Methods
AUTORES:
Inga Gaižauskaitė; Irene Glendinning; Sonja Bjelobaba; Shiva D Sivasubramaniam; Salim Razı; Zeenath Reza Khan;
Laura Ribeiro
; Lorna Waddington;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Ethics and Integrity in Educational Contexts - Academic Integrity: Broadening Practices, Technologies, and the Role of Students
INDEXADO EM:
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 8. Total de resultados: 74.
<<
<
1
2
3
4
5
6
7
8
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service