1
TÍTULO: Problem-based learning: Science and geography teachers'perspectives [Ensino orientado para a aprendizagem baseada na resolução de problemas: Perspetivas de professores de ciências e geografia]
AUTORES: Leite, L ; Dourado, L ; Morgado, S; Meireles, A; Azevedo, C; Alves, C; Fernandes, C; Silva, E; Cabral, E; Pinto, E; Osorio, J; Vale, M; Silva, M; Ribeiro, MT;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Journal of Science Education, VOLUME: 14, NÚMERO: SPEC. ISSUE
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Teachers' and prospective teachers' explanations of liquid-state phenomena: A comparative study involving three European countries
AUTORES: Leite, L ; Mendoza, J; Borsese, A;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING, VOLUME: 44, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Prospective physical sciences teachers' willingness to engage in learning communities
AUTORES: Leite, L ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: European Journal of Teacher Education, VOLUME: 29, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: History of science in science education: Development and validation of a checklist for analysing the historical content of science textbooks
AUTORES: Leite, L ;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: Science and Education, VOLUME: 11, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID