1
TÍTULO: Different Languages, Different Mathematics Learning
AUTORES: Cesar, Margarida; Machado, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: INCLUSION AND EQUALITY IN EDUCATION OF DEAF ADULTS  Full Text
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: PROMOTING INCLUSION AND EQUITY IN MATHEMATICS  Full Text
AUTORES: Ricardo Machado; Margarida Cesar; Jose Manuel Matos;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: ARE MUSEUMS INCLUSIVE SPACES?  Full Text
AUTORES: Ana Dias; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: INCLUSÃO E EQUIDADE NA EDUCAÇÃO DE SURDOS ADULTOS  Full Text
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: SERÃO OS MUSEUS ESPAÇOS INCLUSIVOS?  Full Text
AUTORES: Ana Dias; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Inclusive education ten years after Salamanca: Setting the agenda  Full Text
AUTORES: Mel Ainscow; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS