Margarida Alexandra Piedade Silva Cesar
AuthID: R-000-ACE
1
TÃTULO: Different Languages, Different Mathematics Learning
AUTORES: Cesar, Margarida; Machado, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Cesar, Margarida; Machado, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: INCLUSION AND EQUALITY IN EDUCATION OF DEAF ADULTS Full Text
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: PROMOTING INCLUSION AND EQUITY IN MATHEMATICS Full Text
AUTORES: Ricardo Machado; Margarida Cesar; Jose Manuel Matos;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Ricardo Machado; Margarida Cesar; Jose Manuel Matos;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: ARE MUSEUMS INCLUSIVE SPACES? Full Text
AUTORES: Ana Dias; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
AUTORES: Ana Dias; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: INCLUSÃO E EQUIDADE NA EDUCAÇÃO DE SURDOS ADULTOS Full Text
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
AUTORES: Joaquim Melro; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
INDEXADO EM:
CrossRef

6
TÃTULO: SERÃO OS MUSEUS ESPAÇOS INCLUSIVOS? Full Text
AUTORES: Ana Dias; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
AUTORES: Ana Dias; Margarida César;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Research in Special Educational Needs - J Res Spec Educ Needs, VOLUME: 16
INDEXADO EM:
CrossRef

7
TÃTULO: Inclusive education ten years after Salamanca: Setting the agenda Full Text
AUTORES: Mel Ainscow; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
AUTORES: Mel Ainscow; Margarida Cesar;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS

